Proč nakupovat draze léky z kamenných obchodů, když můžete ušetřit v e-shopu Pilulka.cz tisíce korun za nákupy! Nakupování jednoduché jako facka, jen si otevřít prohlížeč, vybrat léky online a objednáte si je přímo domů nebo do lékárny. K tomu všemu můžete využít různé slevy a slevové kódy. A s tím vám pomůže PromoKupon.
Promo akce a slevové kódy
Jakmile vstoupíte na stránky PromoKuponu, otevřou se vám brány do světa slevových kupónů a akcí nejen do e-shopu Pilulka. Ostatně, přesvědčte se zde, že výběr slev je široký. Speciální nabídka sortimentu, kde můžete nakupovat se slevou až do výše -45%. Takový suplement ve formě proteinu nakoupíte právě o -45% levněji. Dále využijte 5% slevy pro členy klubů Pilulka.cz na nákup léků a doplňků stravy. Tuhle slevu lze uplatnit přímo v kamenných prodejnách. A to zdaleka nekončí. K tomu všemu ještě získáte automatickou odměnu ve výši 1% z ceny zboží při každém nákupu. Případně využijte akční slevu na letákové zboží ve slevě. Tohle všechno získáte zcela jednoduše. Stačí se jen zaregistrovat a získat členskou kartu, se kterou vždy nakoupíte levněji.
Letní slevy až -50% na léky online jsou tady!
Ano, léto je v plném proudu a Pilulka.cz připravila kopu slev nejen k moři. Najdete zde
produkty na ošetření drobných zranění, při chytání bronzu nebo při získávání vysněné postavy do plavek. Samozřejmě jsme nezapomněli na dotěrný hmyz a klíšťata, kterých se zbavíte různými repelenty. Nakupte sety a užijte si slunce bez obav.
Jak uplatnit slevový kód
Je to zcela jednoduché. Navštivte stránky promokupon.cz přímo nebo jej najděte na Googlu. Zde si zvolíte e-shop Pilulka a zobrazí se vám jednotlivé slevy, které můžete uplatnit. Pokud chcete uplatnit slevový kupón, stačí kliknout na “zobrazit slevu” a slevový kód se automaticky zkopíruje do schránky.
Mezitím na Pilulce si v klidu do košíku vyberte své léčiva a na konci ve shrnutí objednávky uplatněte slevový kód. Celý nákup se vám rázem zlevní. Kdo by z toho neměl radost?
Zdroj obrázků: Shutterstock, koláže ContentPub s.r.o. – specialista na copywriting a vizualizaci obsahu